Click...Click

Click Here

Tuesday, October 23, 2012

Tinjau-tinjau dalam rumah : under construction 1

As salam

kali ni nak bawak u oulss ke Puncak Bestari lagi
tinjau-tinjau dalam rumah yang belum siap pun lagi

jemput masuk meh
(^___^)

ni dari depan rumah
belah kiri pintu masuk utama
pintu yang ternganga luas tu untuk sliding door

dari arah sliding door/ruang tamu
ada stor bawah tangga i like :)

ruang tamu utama

bilik tingkat bawah
bersebelahan stor & dapur

pandangan dari pintu dapur ke arah tangga

bilik tingkat bawah

belakang rumah
ada lebihan tanah dalam 5"

pandangan tingkat atas dari belakang rumah

jom naik atas jom (^___^)

view kiri daripada master bedroom
mengadap rumah-rumah lain

view kanan daripada master bedroom

ehh...tetiba jer ada (^__^)

bilik 2 & 3 kat tingkat atas menghadap belakang rumah jiran

ruang rehat family tingkat atas

master bedroom

baju tuan umah dah samer warna ngan dinding :)

taadaaaaaaaaaaa :)


next time nak bawak tengok rumah contoh pulak
(^___^)



p/s : agak2 orang lain pergi tengok umah sendiri macam ni tak???
over kannn :)









3 comments:

  1. saya pun pergi tgk mcm nie :) jalan bestari 1/ berapa nie?

    ReplyDelete
  2. kite pun beli ctu..
    bru tgk sbtu lepas..progress nmpk ok..hope on schedule =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. berjiranlah kiter :)...yup..hope on schedule...x sabar kan (^__^)

      Delete