Click...Click

Click Here

Saturday, June 16, 2012

Petang di Balkoni

hari ni x kemana-mana...dari pagi setlekan kerja-kerja rumah
pastu layan siaran ulangan Master Chef Selebriti Malaysia

tinggal berdua dengan si kecik jerk
sian pulak tengok dak kecik asyik main mainan & tgk tv jerk
lama-lama dia pun bosan

last-last aku bukak pintu rumah luas-luas
kasi can kat dak kecik main kat beranda yang sempit tu maklumlah rumah xder laman
bukan main suker lagi dia...senyum meleret
dah macam sang kancil dah jalan terlompat-lompat 
bukan main seronok lagi mamma kasi can main kat situ yer

pakai CD jerk kat rumah...seksis :)
apa yang ditenungnyer kat bawah tu???

 geram nak turun bawah agaknyer (^__^)

 ooo...tengok anak-anak jiran main kat bawah tu :)

 tukar posisi pulak :)

jeng...jeng...jeng...
mamma dah siap masak bubur kacang untuk abah...sementara tunggu abah balik 
out of topic...hehe

No comments:

Post a Comment