Click...Click

Click Here

Monday, June 18, 2012

Nangka Madu

ihsan from mr google

saper suker makan nangka???

ni nangka madu...i suker giler mkn buah ni...selalunya kalau nampak orang jual sangkut2 kat tepi jalan sanggup suruh suami patah balik g beli...

kat sini susah nak dapat buah yang ranggup macam ni...kat maidin kadang2 ada...tapi isinya x ranggup...huhu

teringat-ingat la nangka madu yang kami beli kat tepi jalan area sungai petani hari tu...best giler...kalaulah SP tu dekat leh jugak ajak suami pergi tengok kot2 ada lagi orang jual nangka ni...hurmmmm

nangka oh nangka...apa pun x boleh :(


6 comments:

  1. p la kat tepi jln taman sentosa..berderet2 jual nangka madu nie...

    ReplyDelete
  2. ngka mknan berangin gak.klu xtahan..terasa gak..heheh..
    sdp2xxx...

    ReplyDelete
  3. HA : sure???ada erk!!!

    Lela : hmmm...memang sedap lela...selain woh mete (tau x) woh naka la i plg suker :)

    ReplyDelete
  4. la i kan slalu bw p opis...lupe ker..ape daa

    ReplyDelete
  5. hehe...i mmg dah tau dh saper HA ni :)

    TQ inform erk...asyik teringat-ingat nangka madu jerk...nnti sng2 leh g cari ke sana:)

    ReplyDelete