Click...Click

Click Here

Wednesday, June 27, 2012

budu vs cabai tumbuk


i cukup suker makan budu
maklumlah orang terengganu
tapi nak makan budu ni kena ada geng
lau makan sorang2 x berapa umphhhh

suami pulak kurang gemar makan budu
dia lebih kepada cabai tumbuk 
maklumlah orang kedah

jaranglah i makan nasi lauk budu kalau kat rumah
selalunya kalau nak makan nasi lauk budu mesti time berkumpul adik beradik
xpun ajak member datang rumah or pergi makan kat rumah member
nak makan sedap semua pasal pun sanggup

malam ni tiba2 teringin nak makan budu & cabai tumbuk
maklumlah orang puasa
nafsu makan lain macam sket

so, i makan dua2 la malam ni
makan nasi 2 kali
kalau makan sekali x dak nikmat lah...hehe

giler kenyang sekarang ni
duk menyandar tengok tv :)

oh yer...semalam pergi maidin...cari budu  1 maidin xder...
tanya mat bangla dengan confidentnyer dia jawab x daaa
macamlah dia tahu apa itu BUDU...huhu

2 comments:

  1. btl..budu kena ade geng..hehehe..sy pun kurang makan..tp klu letak budu.ok je..maklum la 3thn kat kelantan...kedah murtad nie..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hehe...kedah murtad la kalau jmpa budu :)

    ReplyDelete