Click...Click

Click Here

Tuesday, June 12, 2012

Bola Tetap Musuh Den


malam ni perlawanan Malaysia vs Singapore

seperti biasa bola tetap menjadi musuh den
huhu

bayangkan dengan penuh kasih sayang den bercakap ngan dio
dio wat x tau jerk
mato tetap focus tengok bola

apo den nak kato 
bola dengan den dio pilih bola lagi
sampai bilo2 la den ni kalah dengan bola
bola tetap musuh den la macam ni
huhu

mood : nak majok pun x sampai hati...coz suami x makan lagi baru balik kelas

4 comments:

  1. msia vs singapore

    1st game memg xpuas ati la dengan referee hongkong tu...benda xpatut bg penalti,dia bg penalti..pdhl malaysia dh leading...

    2nd game memg kaw2 la kena titik...61% malaysia menguasai game...berbelas corner kick..memg show gila..cuma syg,mana gol dari safee sali neh???.- Hazlin Khan

    ReplyDelete
  2. hahaha....

    ekau pon minat bola yer leen :)

    leh geng ngan Amir Zafran...malam2 berjaga tgk bola (^__^)

    ReplyDelete
  3. nape amir zafran panggil ajiji?
    sebab anak buah aku mohd azizi panggil dia abang jiji,ajiji atau ajeje....hahahhah - hazlinkhan

    ReplyDelete
  4. hehe...sebab dia paling suker sebut perkataan ajiji...

    berulang-ulang kali kalau dia menangis...dengan muke sememeh dia...hehe

    ReplyDelete