Click...Click

Click Here

Monday, May 28, 2012

Baju Raya




kain-kain pasang hasil rembatan pergi shopping sorg2 semalam...puas hati aku dapat beli 10 pasang hasil 2 jam mundar mandir dalam gedung kain...tinggal nak upah jahit jer lagi...sebelum ni 3 pasang dah hantar kat tailor...mintak2 semua sempat jahit sebelum raya...x nk jadi macam tahun lepas...last minute kena beli baju ready made...bukan baju raya sangatpun ni sebenarnya...lebih kepada baju2 nak pakai pergi kerja...

hari sabtu sempat beli 5 pasang jer...tu pun untuk MIL, tok wan & cik ngah aku...tengah2 syok memilih untuk diri sendiri tiba2 en suami datang cakap tangan anak terseliuh...terkejut beruk aku...si kecik dah melalak 1 kompleks dengar...cepat2 bayar & terus balik...

padahal x terseliuhpun...anak jatuh jer...alasan en suami coz dah lama tunggu aku shopping...sabau jer laa...
sudahnyer semalam aku puaskan hati aku sambung shopping sorang-sorang...balik rumah semua dah siap...padan muka en suami kena dera x nak temankan aku shopping sgt...

No comments:

Post a Comment