Click...Click

Click Here

Thursday, April 12, 2012

Mee Ketam Shah Alam

Assalamualaikum
lama x update blog ^_^
mood ke laut jerk...tambah2 pulak lately bz kat ofiss
balik2 umah jerk badan pun dah lemau...lagilah x lalu nak update blog

semalam cuti...best sangat...golek2 kat rumah ngan si kecik...berehat sepenuhnya...
kalaulah tiap2 minggu ada cuti hari rabu kan best...cuti kapit...sebab cuti kat tengah2 hari bekerja...hehe

tengok tu...makin menjadi-jadi mood malas bekerja aku ni...adoiiii...
keje malas!!!gaji tiap2 bulan nak...huhu
kan  best kalau duk rumah jerk...pastu bulan2 dapat gaji..yeehaaaaaaaaa
saper cakap best!!!...mau sengsara stress aku duk rumah hari2 walaupun dapat duit...huhu

baiklah bekerja
kerja...cuti...kerja...cuti...
cepat sket masa berjalan....duk rumah confirm boring tahap xleh blahhh

Oh yer...berbalik pada cerita semalam....
dalam pada org sibuk duk cerita gegar sana gegar sini kami x rasa pun
aku gedik2 ajak suami pergi pekena mee ketam
dah lama orang duk kecoh2 cakap sedap
pas asar kami anak beranak pon pergilah try mee ketam

sementara tunggu order mee ketam sampai
tengok rambut si kecik ni...hasil make over abah dia...
tapi x berapa nak pacak laa..muncong jerk lebih...haha

antara menu berteraskan ketam yang ada
next time leh cuba menu lain pulak

kerusi meja kat restoran tu kecik2 macam ni jerk...
sesuai untuk yang berfamili kecik & bertubuh kecik macam kami...
muat-muat bontott jerk...haha

alamak!!!mee ketam terbalik
aku dh cuba betulkan gambar ni...tapi x jadilah...huhu

dan akhirnya....
licin!!!
not bad laaa...lain kali boleh try lagi
2 jerk yg aku boleh cerita ^__^


untuk keterangan lanjut sila hubungi :
Encik Ubai  :  019-2496054 / 0192346388 / 0175653556

alamat : no 11 kompleks anjung 7, jalan zirkon B 7/B, seksyen 7, 40000 Shah Alam Selangor



No comments:

Post a Comment