Click...Click

Click Here

Sunday, April 15, 2012

Kain Baju

Hari minggu = Hari uruskan kain baju
hahaha

Hari minggulah nak buat segala aktiviti
basuh, jemur, angkat, lipat, susun, iron
kain baju

lately aku dah terasa bosan tengok almari kain baju
baju yang sama jerk
dah lama x tambah koleksi baju2 kerja
mulalah hati maroyan nak beli kain pasang banyak2...
akan aku kotakan hajat ni...tunggu...

yang 5 pasang aku tempah kat kampung pun x siap2 lagi...
dah masuk 2 bulan...huhu
kat kampung upah murah berbanding kat Shah Alam
kalau gini pulak gayanya...seksa aku
2 bulan x siap lagi...huhu
senang cari yg ready made jer kan???
tupun kalau ada saiz...huhu


mood : mau shopping kain pasang banyak2 ^__^

2 comments:

  1. dah lame tak beli kain pasang. nak anta jahit tp biasela, mesti lambat dapat. rasa mcm nak belaja jahit sendiri. =)

    ReplyDelete
  2. Betul2...jahit sendiri mesti ada minat & leh jimatkan duit bayar upah menjahit :)

    ReplyDelete