Click...Click

Click Here

Wednesday, April 18, 2012

Buah aper???


tau x buah aper ni???

kalau x tau...nilah buah limau bali
best...sesedap rasa...ada masam ada manis...jadi masam2 manis :)

kat rumah tengah musim buah ni...dah 2 biji aku bedal sorang2
memang hantu buah ni pong...
dulu kat kampung pong susah nak dapat makan buah ni
nama jerk duk kampung...buah spesis ni susah nak jumpa..huhu

percaya tak kat rumah aku tgh musim buah ni???
hahaha...
tanah pun xder macamana leh timbul musim2 bagai ni...

weekend hari tu
family dari kedah datang...ada bawak buah limau bali ni...
tinggal 3 biji kat rumah...besau2 tau


dialog suami isteri

isteri : abang, banyak buah ni...habis x kita mkn 2 org ni...

suami : ntah laa...habis kot...

isteri : x per la bang, nanti esok kita bagi baby sitter 2 biji...tinggal kat rumah sebiji dah laa...

suami : ok...molek gak


niat dah baik tu...nak berkongsi rezeki...
tapi makan sepotong sedap...2 potong sedap
3 potong pong sedap

sudahnya buah tu x kemana-mana...aku sorang pon makan dah 2 biji
memang betul2 hantu ngan limau bali ni ^_^

tinggal setengah biji lagi dalam peti...terpikir-pikir ni
nak bedal malam ni ke esok???...malam ni ke esok???

No comments:

Post a Comment