Click...Click

Click Here

Wednesday, March 14, 2012

I'm Busy


Lately busy sgt kat ofiss...x terkejar rasanya...macam2 benda nak kena settle...
sesak kepala otak...

Last week dapat berita aku kena tukar bahagian...tapi masih kekal handle tugas yang sama...cuma bahagian  dan bos jerk yang baru...so, aku terus tekun buat kerja2 aku macam biasa...tapi hati aku x boleh menipu...berdebar-debar tunggu bos baru...

This week dapat pulak berita baru....aku kekal di bahagian yang sama...cuma tugas memang kena buat kerja2 baru...pasni aku dah x handle lagi Perolehan Sumber Universiti & Imbangan Bahan...2 tahun aku buat kerja2 tu...memang dah jatuh cinta sangat2...tapi rasanya aku lebih suker kekal di bahagian yang lama & buat kerja2  baru daripada tukar bahagian & buat kerja2 lama...fuhhhhh...Alhamdulillah

Tapi lately  busy sangat...nak setlekan semua kerja sebelum buat serahan tugas...huhu

No comments:

Post a Comment