Click...Click

Click Here

Monday, March 5, 2012

Home Deco Stadium Shah Alam

 .....:: HoMe DeCo ::.....

 jom
nak bawak cuci mata
 ke Home Deco Stadium Melawati Shah Alam
Expo ini berakhir semalam

 besar punya
luar pintu masuk ke Stadium Melawati
juga merupakan entrance ke Home Deco Expo

 1st akan jumpa booth jual pasu-pasu
semua cantik-cantik
bunga plastik & bunga hidup pun ada

 
 jalan lagi jumpa booth jual rak kasut bentuk macam dalam gambar ni
x dapat nak ambik gambar rak kasut yg betul
ramai sangat orang lalu lalang
harga asal RM 100
tapi semalam dorang jual RM 39.00
rak ni jenis cover dengan plastik
boleh tutup dengan zip
macam beg orang meniaga kain baju pasar malam jerk aku tengok
huhu

masuk dalam lagi
akan jumpa macam2 jenis katil
semua cantik2
harga pun cantik gak


paling cantik yang ini
ramai pulak orang duk parking atas tu time aku nak ambik gambar
kalau dapat yang ni agaknyer hari2 datang kerja lambat
haha

set meja makan

antara sofa yang ada

KC ni agak murah
promosi RM 1900
untuk KC yang berbentuk L
aku x dapat nak ambik gambar penuh

antara sofa yang paling cantik bagi aku kat situ
coz aku suker konsep coler merah hitam

lampu dinding

antara lampu yang cantik
tapi semuanya agak mahal

dan banyak lagi barang2 lain yang aku x dapat nak ambik gambar
duk kalut ngan budak kecik

dah penat jalan & cuci mata
singgah makan kat luar stadium

budak yang akhirnya tertewas
muker penuh kesan parut chicken pox


No comments:

Post a Comment