Click...Click

Click Here

Sunday, March 18, 2012

Dating ke laut

 Time dah plan bagus-bagus
macam ni pulak jadinyer

Jalan jem giler kat highway PLUS menuju ke seremban
ada lori kayu terbalik kat km 285
hanya lorong kanan shj dibuka untuk laluan ke arah selatan
kami terperangkap dlm jem lebih kurang 10km
halaju kereta macam semut berjalan
bayangkan berapa lama kami terperangkap???
pemilik WQN 4_4_ terpaksa menggunakan lorong kecemasan
niat untuk makan & lepak di PD terpaksa dilupakan 
si suami dalam jem teruk sibuk berkarok
katanya nak coolkan si isteri yg tgh hot x dapat pergi PD


 Sampai kat Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi perlawanan dahpun bermula
nasib ada GPS yg membantu kami sampai ke stadium
kalau x confirm si suami pulak x cool x dapat tengok bola
Perlawanan antara Negeri 9 menentang Kedah


 
 On the way balik laki bini dah kelaparan tahap cipan
mencari kedai makan area seremban dah satu hal buang masa
sudahnyer kami makan kat pinggir Putrajaya
RAMAI Seafood restoran
yang x berapa nak menepati selera kami
kat sini dah pukul 11.45 malam

 walaupun x berapa nak sedap
licin jugak laki bini ni makan
maklumlah dah tengah malam baru jumpa nasi
makan dengan santai tanpa anakanda tersayang
kalau ada dia nikmat makan kurang
banyak kena fokus pada dia drpd makanan
makan pun kadang kena gilir-gilir
sambil makan sambil cakap pasal anakanda tau
x complete pulak xder dia bersama
bertiga lebih baik
hahaha


Pukul 1.30am tolak dari sini pergi rumah adik i kat Putrajaya
dia jadi baby sitter Amir Zafran semalam
bagi can kat mamma & abah nak berdating

3.00am baru sampai shah alam
penat
terus terbungkam

No comments:

Post a Comment