Click...Click

Click Here

Saturday, January 21, 2012

Statistik yang cantik

Memang dah xder keje sangat dah ni
kebosanan giler kat umah
ingatkan dah sampai umah MIL petang2 ni
padahal x bertolak pun lagi
cadang nak bertolak pagi tadi
tapi status kt FB ramai yang cakap jalan jem giler
ada kawan aku start jem dari tol Bukit Raja sampai ke Tanjung Malim
perjalanan 5 jam dari Klang pun x sampai Ipoh lagi

lebih baik jangan ambik risiko!!!
lepak2 tidoo2 kat umah dulu
kiter tolak malam ni
anak pun x panas sangat duk lama2 dalam kete

makan dah kenyang
tidoo dah puas
bangun godek2 blog pulak
kasi tukar & add sana sini

yang menarik perhatian aku
statistik pada blog hari ni 2222
cantik no tu ^___^




p/s : ellehhhhh..tupun nak kecoh...orang lain dah ratus riban statistik x kecoh pun..ngeeeeee (^__^)
yelahhh..yelahhh siapalah sayer...

No comments:

Post a Comment