Click...Click

Click Here

Friday, January 20, 2012

Nilai 3 : borong barang kawen

Weekend baru ni ke Nilai 3
borong barang2 kawen adik aku
telah diberi amanah oleh bakal pengantin untuk membeli segala bagai

* Bunga Telur
* Door Gift
* Goodies Bag
* Hiasan Hantaran
* Bunga-bungaan

Bertemakan coler DARK PURPLE katanya

Aku pergi berempat ngan adik laki & SIL jaja serta baby Aqeef  ^__^
baby Amir Zafran aku tinggal kat umah ngan abahnya
coz abahnya x leh ikut kena siapkan assignment
lenggang kangkung la aku pergi x bawak handbag kesayangan...huhu

gigih aku pagi2 dah keluar rumah pergi Putrajaya
ambik dorang kat sana
x nak kuar lewat risau kot balik malam
maklumlah, kalau dah namanya shopping mesti lama punyer
aku ni fail bab2 drive kete malam
x nak ambik risiko...huhu
bukan rabun malam



sampai2 jerk kami terus cari tempat isi perut dulu
makan kat area food court Nilai 3
murah giler makan kat sini
nasi campur 3 org makan + air teh ais 3 gelas
baru RM 15


kedai 1st kami pergi
my BFF (ina) cakap kedai ni murah
leh tahanlah & banyak pilihan
kebanyakkan barang memang kami beli kat kedai ni


antara pilihan bunga telur yang ada
x banyak yg bertemakan coler dark purple
banyak kedai kami survey
memang susah dapat coler ni & x banyak pilihan
agak kecewa...huhu


Inilah door gift yang aku pilih
aku pikir ada gunanya nanti
tetamu leh letak pekakas rempah dorang 
mentang2 aku guna bekas ni kat umah
x lah...aku tiru idea ni dr blogger Atiey
dia pernah pergi kenduri kawen & dapat gift ni & dia sangat suker :)
nanti nak kena hias ngan riben2 sikit
kasi cun
kat dalam tu leh letak gula2 ^___^
jimat bekas


curik2 tangkap gambar
cari idea untuk hias hantaran


aku beli bakul macam ni 1
nanti leh la hias ala2 macam ni (^__^)
x sabo nak hias hantaran tu semua


ni pun cantik jugak
leh tiru nanti


bunga kat kotak hantaran leh gak gayakan macam ni nanti


K.A.M.I


wah...sudah penuh troli
mau kasi penuh lagi ni...huhu



habis shopping barang2 kawen
kami tawaf kedai karpet pulak
aku pun ada hajat gak nak beli karpet
tapi kena pospond dulu
budget bulan ni dah lari
kena balik 2 kampung nanti..huhu
adik & SIL aku beli karpet yg sgt cantik & harganya pun cantiks jugak


sesi pilih2 corak




Inilah karpet yang dorang beli
baby Aqeef dah siap rasmikan pun kat situ
bukan main lena dia tidoo :)


alhamdulillah hari tu sempat jugak aku balik Shah Alam sebelum tanah gelap...haha


No comments:

Post a Comment