Click...Click

Click Here

Thursday, January 19, 2012

MAJUN ANGGUN BESTARI

Entry yang bagus untuk aku share ^__^

Ramai yang tanya aku...
makan aper???
badan maintain jerk pas bersalin...dphal ada jer spare part...org x tau :)
selalunyer aku senyum jerk...

kecualilah orang tu rapat ngan aku...
barulah aku bercerita panjang lebar...
Alhamdulillah...dah ramaipun kawan2 rapat amal MAB ni...
semua ckp TERIMA KASIH :)
memang hebat MAB ni..ngeeee

Selain tu kdg2 aku pakai PB (PREMIUM BEUTIFUL)
yang ni memang aku x payah cerita panjang...
coz mmg super duper hebat produk ni 

p/s : Leh tanya pada Mr Google pasal MAB & PB...
nak tanya aku terus pn boley ^_____^











2 comments:

  1. fiza, kalo utk period x teratur boleh mkn ker? espec anak dara hihiii

    ReplyDelete
  2. yuyu...boleh...MAB boleh membetulkan semula perjalanan period...yuyu leh try google :)

    ReplyDelete