Click...Click

Click Here

Friday, December 30, 2011

Intai-intai rumah : episod 1 (Apartment Juwita)


Meh aku nak bawak layan gambar dulu....





All taken from mudah.my

Cantikkan rumah ni...dah siap renovate bagai...
harga jual RM 95K...lokasi Puncak Alam...

Dah murah dah kan...
lau ada rezeki kami beli masuk cuci kaki jerk...
kan best tu...
x payah kuarkan duit untuk renovate, psg grill, wiring dll

Lagipun nilai hartanah kat Puncak Alam akan makin naik...
coz x lama lagi kampus UiTM Puncak Alam akan jadi kampus induk
makin ramailah student kat situ...
So, permintaan untuk rumah sewa akan makin naik...
leh jadikan aset untuk pelaburan (^___^)

Petang tadi kami dah pergi tengok rumah ni...
memang cantik...
tuan rumah husband & wife baik sangat...

Rumah cantik macam ni dah tentu ramai yang datang tengok...
yang dah bayar booking pon ramai...
tengoklah nanti akan jadi rezeki saper...
hopefully memihak pada kamilah...huhu

Dah ambik S & P ngan tuan umah tadi untuk proceed wat loan selasa ni (^___^)

p/s : doa2kanlah erk..moga ada rezeki kami nak beli rumah ni

No comments:

Post a Comment