Click...Click

Click Here

Tuesday, November 29, 2011

Again & Again : DEMAM

Minggu lepas...
balik dari kampung...
anak demam...aku pun demam...
 demam + batuk + selsema + sakit kepala...
full package...
MC 3 hari minggu lepas...

Malam tadi demam & sakit kepala datang lagi...
tambah dengan selsema yg tak hilang2...
tidur2 ayam jer malam tadi...
sakit kepala yang amat sangat...

Pagi tadi gagahkan juga pergi kerja...
sejuk bukan main waktu mandi...
walaupun aku hanya mandi kerbau coz x tahan sejuk pg tadi...
dengan hingus yang masih cair...
hidung yang berkudis akibat selsema...
so depress dengan hidung ni..huhu...
selamat juga aku sehari di ofis hari ni...
walaupun dengan keadaan aku yg kesejukan, kepala ting tong & hingus meleleh...

Untuk esok, aku x tau lagi scriptnya bagaimana...
kalau masih ada rasa sakit kepala...
aku nekad nak g klinik esok...
mana tau kot2 tekanan darah aku rendah...
boleh jd jugak....
jgn dpt result yg positif sudah....
KAMI belum bersedia...huhu

No comments:

Post a Comment