Click...Click

Click Here

Saturday, October 8, 2011

Merapu di pagi hari

1st entry untuk bulan oktober....lama dah x update blog...
lau dulu bukan main teruja tiap kali nak update blog....
sekarang mood nk update blog asyik M_L_S jer...huhu

Hari ni kebetulan bertugas di meja rujukan....masih pagi lagi ni...
user pun x ramai lagi...baru berapa kerat yang masuk library....
biasa lah pagi2 ni mau student bantai tidur dulu....
Macam aku zaman student dulu...arghhhh...rindunyer la time 2...huhu...

Pagi hari minggu ni mesti ramai lagi yang bermalas-malasan kat atas katil...
jelousnyer aku..huhu
aku nekad nak keje weekend minggu ni, minggu depan & minggu satu lagi...
nekad ni....
nak dapatkan gantian cuti rehat...memandangkan cuti rehat aku berbaki 7 hari jer lagi untuk tahun ni....
mana lagi nak standby untuk anak x sihat, balik kampung, time mood malas kerja aku datang aku nak kena EL...huhu...macam x cukup jer 7 hari tu...tu yang perlu aku kerja weekend ni....
wahhhh...betul2 nekad aku...haha....

Tadi kat rumah time nak kuar g keje...anakanda menangis nak ikut...nak mintak dukung...
alahai sian laa pulak...biasa pagi2 mamma dia msti bawak dia sekali hantar rumah baby sitter...tgk mamma dia pakai lawo2 pun dia daa tau dia boleh ikut sama....walaupun ke rumah baby sitter jer...bukan main senyum lagi dia waktu nak turun tangga rumah...selalunya macam tu laa dia....daa sampai umah baby sitter pn x banyak ragam....senyum jer....x pernah lagi dia buat perangai menangis nak ikut bila daa sampai umah baby sitter...alahai laa anak....sangat pandai :)

p/s : tiba2 mood rindukan Amir Zafran pulak :)

No comments:

Post a Comment