Click...Click

Click Here

Saturday, August 27, 2011

Balik Kampung...Ooo...Balik Kampung


Hari ni sabtu 27 ogos...patutnya kami dah bertolak balik kampung pagi tadi...Tapi suami cakap deley dulu...nak elak jemmm...maybe tolak pas berbuka nanti....ikottlaa...mana2 pun boleh...bukan aku yg drive...hehe

Barang2 semua dah settled kemas...harap2 xder la yg tertinggal...tinggal lg nak bawak turun kemas2 dalam kereta jer...anak baru sorang...barang bawak blk kg melimpah ruah...huhu...rasanya bonet kete sure penuh...

Balik kali ni aku cadang nak duk kerusi belakang jer...anakanda ni lasak sangat...ruang kat depan sempit...nanti elh menggangu kosentrasi suami nak memandu jer...BAHAYA musim2 perayaan ni...dah la perjalanan jauh...


p/s : Balik raya dengan penuh rasa senang hati...coz baju raya anakanda tersayang dah beli kat Jusco Bukit Raja malam tadi...Mak aii, berduyong orang kat sana...ingatkan kami jer yg shopping last minit...Puasss...dapat belikan anakanda 4 pasang baju yang handsome & bergaya...tinggal lagi nk beli baju melayu jer...xper kita ajak abah shoping baju melayu kat kedah nanti yer...

No comments:

Post a Comment