Click...Click

Click Here

Monday, August 8, 2011

Adeq yang Tak sihat


my liltle baby...kesian anak mamma...x sihat weekend ni...
makan muntah & berak2...dah 3 malam macam tu...tambah lagi dengan bengkak gusi atas...
gigi geraham mau tumbuh...merengget jer...
malam tadi waktu pas berbuka menangis sampai berguling-guling...tak tahan sakit gusi kot...sampai la tertidur...kesia mamma tengok....kalau mamma leh gantikan mamma dah gantikan tempat adeq...

Pagi tadi sebelum ke ofis mamma ngan abah bawak adeq g klinik lagi..untuk kali ke 2 dalam masa 3 hari ni...doktor cakap insyaallah xder aper2...doktor klinik tadi pun bagi ubat yang sama ngan klinik kita pergi kali pertama tu...tambah dengan ubat bengkak gusi jer...

harap malam ni adeq leh tidur ngan lena...dah 3 malam adeq x lena tidur...

No comments:

Post a Comment