Click...Click

Click Here

Wednesday, April 27, 2011

Berita Kemalangan Yang Mengejutkan

Lemah lutut & mengeletar tubuh membaca SMS daripada adikku tengahari tadi...Tanpa sedar air mata mengalir...Macam tak percaya...Dengan sekelip mata DIA menjemput hambaNYA...

Jiran kat kampung...Ku anggap macam ayah sendiri...Malahan nama panggilanpun kami adik beradik memanggilnya ayah...Terlalu banyak budinya dan keluarga pada kami...Memandangkan kami tinggal berjiran...Terlalu banyak kenangan aku dengan ayah & keluarganya...Masih ingat lagi...Waktu kecik-kecik kadang-kadang aku tidur umah lama ayah...Aku dijaga oleh ayah & keluarganya ketika mak sibuk mengusahakan kebun...Sampai aku sekolah menengah pun kadang-kadang ayah bawa aku keluar dengan keluarganya...Banyak betul kenangan bersama keluarganya...

Masa terus beredar...Keadaanpun pun berubah...Namun kita tetap bersaudara dunia akhirat...



"Ya Allah Ya Tuhanku...Ampunkan segala dosa-dosanya & Semoga rohnya dicucuri rahmat"

..::Terlalu banyak budinya pada kami::..

No comments:

Post a Comment