Click...Click

Click Here

Friday, August 6, 2010

Semalam Ku Bermimpi....

Time2 rehat ni...tiba2 teringat pasal mimpi malam tadi...Aku mimpi baby ni lahir lelaki...comel...putih...muka iras2 suami...tp baby ni besar sangat...besar giler...lahir seberat 4 kg...macam2...mainan tdo kan :-)...

tp yang i gambar mommy dukung baby girl :)

Sebenarnya masih lagi suprise pasal jantina baby...pasal nak tau sangat coz dh nak g shoping barang baby...tu yang sampai terbawa-bawa dalam mimpi...

Kalau dulu teringin sangat nk baby perempuan...Coz baju2 baby pempuan comel2...& baby perempuan leh pakai macm2 aksesori (btl ke eja ni???) & leh hias ikut macam2 style...Tp sekarang dah x kisah...dapat girl or boy...yang penting nanti anak sihat & selamat...sangat teruja nk tgk baby sendiri...x sabar nak tunggu saat tu...macam x percaya pun ada mengandung dah masuk 7 bulan :-)...Alhamdulillah semua baik2 saja...

No comments:

Post a Comment