Click...Click

Click Here

Friday, July 2, 2010

Hari ini...

Insyaalah...kalau diizinkan...malam ni aku akan balik kampung dengan adik & adik ipar...esk majlis pertunangan adik perempuan aku...sidah...sory x dapat nk tolong banyak2...balik pun dah last minit...sibuk dengan urusan kerja...nak cuti lama2 pun x boleh...kena budget betul2 cuti tahun ni...Ni pun berat hati jugak nak balik kampung sebenarnya...suami x dapat balik...huhu...dia x dapat cuti untuk 28 hari ni...gara2 memangku tugas pegawai cuti bersalin :-(...pastinya aku akan kerinduan...sabtu...ahad...isnin...perghhhh...rindunya nanti...8 jam pergi & balik kerja pun tak tahan menanggung...inikan 3 hari...huhu...1st time tinggalkan suami setelah 6 bulan tinggal bersama...semoga semuanya baik2 saja...

Waktu rehat td sempatla balik rumah...bereskan apa yang patut sebelum balik kampung mlm ni...agkat baju...basuh baju...masak untuk mlm ni...sidai baju...lipat baju...kemas2 umah sikit...huuuuu...penat ni...mata pun macam ngntuk jer coz biasa waktu rehat layan tidozzzzzzzz...k la...time to works...bz ooo pas ni...

No comments:

Post a Comment