Click...Click

Click Here

Tuesday, June 22, 2010

Reunion Geng Sekolah Menengah : part 2


Dalam picture ni ada (aku, lila, suzi,choh, pijah, aza,salina, muzlina,maiza, zamri, mulyadi, mat duan & basir)


Hehe...sajer la...dh malam tadi cite pasal reunion kat shah alam...mlm ni sambung lagi cite pasal reunion secara kebetulan pulak kat terengganu...time ni raya puasa...x plan apa2 pun nk jumpa ramai2...tau2 la time rayakan kawan2 datang umah...dah lupa la raya keberapa...tup2 kawan2 sampai jer umah...nasib baik aku ada kat umah time tu...tp dorg dapat mkn kue2 raya jer la...x msk yg special2 dh x tau dorg nk datang...dorg ni sebenarnya konvoi ramai2...tau2 dh sampai beraya kat umah aku....syok la time ni...dapat jumpa kawan2 yg betul2 dh lama x jumpa pun...yang paling jauh aza la...datang dari kl...yang lain2 memang dah kebetulan balik beraya kat terengganu...

Yang berkonvoi datang umah aku time tu lela, salina & suami (zam), Choh & suami, aza, maiza, hmmmmm sape lg erkkk...ada lagi..sory x ingat la...dh beberapa tahun yg lepas :-)....pas lepak2 kat umah aku jap...kitaorg pun ramai2 berkonvoi ke rumah kawan2 lain lagi...picture kat bawah adalah kat umah terakhir...rumah pijah kat kg kuala jeneris...tp x semua kawan bergambar pun time ni...

Rancangnya tahun ni time raya kawan2 nk wat reunion lagi...rasanya kali ni lagi ramai yg leh joint...sebab masing2 dah leh contact each other...since dah ramai yang ada FB lagi la senang nak communicate ramai2...harap2 jadi la wat reunion lagi kali ni...dah hampir 11 tahun kitaorg tinggalkan zaman sekolah menengah (1999-2010)...Masing2 pun dah ada family and ank2...kalau jadi wat time raya ni aku bawak baby dalam perut la :-) time tu msti dh sarat sangat...tp xper...nnti ada la can nk mkn bnyak2 selain nk lepaskan hajat jmpa kawan2 lama :-)

No comments:

Post a Comment