Click...Click

Click Here

Sunday, June 13, 2010

MY TUMMY???


is it my tummy!!!hurmmmmm...

Walaupun dh 20 minggu pregnant...Perut aku x nmpak sangat...masih lg pakai baju kurung pergi kerja...agaknya ramai lg kat ofis tu yang x tau aku pregnant...x sabau dh sebenarnya nk tunggu perut ni nmpak mcm org lain yg pregnant...nk g shoping baju pregnant pn macam x kekuatan lg...kot nmpak excited sgt coz perut x nmpak ...hurmmm...lagi satu aku ni masih kuat...x sangat mcm org lain yg pregnant..hehe..ya ka???

kadang2 husbund suruh pakai baju & seluar yang longgar2 coz kesian kat baby...nk wat mcmane...dah still leh pakai baju2 & seluar yang aku pakai sebelum pregnant...Next month la erk start pakai baju pregnant :-) mcm malu la plk nk pakai baju pregnant nanti nak g kerja...nnti ketara la sgt aku ni ibu mengandung...hahaha...tp kalau x ke tempat kerja boleh jer pakai baju mcmana pn...haha...

No comments:

Post a Comment