Click...Click

Click Here

Wednesday, June 16, 2010

Aku Pregnant 5 Bulan daaaaa.....

Kelakau kan...bila org pregnant 5 bulan masih kena ngorat...haha...xder mata ke hapa la!!!

2 la perut kecik sgt...x nmpak pregnant pn bila pakai baju kurung...cuma ketat jer kat pinggang tu...coz kain getah dah tertarik tahap maksimum...dah x leh tarik lg dah...hehe...xper...nnti bila dah perlu sangat2 nanti aku pakai la baju pregnant k...skrg rasa mcm x perlu lg la...

Sometimes bila org tanya :

dah bape bulan dh???

dah masuk 5 bulan...baby baru belajar gerak2

hah...dah 5 bulan???x nmpak pun perut...

ni x nmpak ker dh bergembol ni....

keciknya...besar lagi perut akak yang buncit pas makan nasik....hahaha

macam2 la lebih kurang dialognya...gitu la selalunya bila ada yang bertanya...hakikatnya memang perut dah mula berboyot...tp x berapa menonjol sangat...lambat sikit ambik masa nk menonjol...sebab tu releks jer g keje...masih lagi cergas & aktif...x nmpak mcm kebanyakkan org lain yg sedang pregnant...

Alhamdulillah...moga allah terus mempermudahkan dan merahmati segalanya termasuk anakku yang tersangatla baiknya kat dalam...

No comments:

Post a Comment