Click...Click

Click Here

Monday, March 8, 2010

Alhamdulillah...rezeki untuk kita :-)

Dah hmpir 2 minggu lewat datang bulan...Biasa tiap2 bln x pernah miss...kalau lewat pn sehari 2 jer...ni dh nk msk 2 minggu...suka campur nervous jgk ni...dlm hati dh mengiakan dh...ni masti dah ada ni...tnda2 kecil mcm dh ada...bwh ari2 rasa keras jer time bngun tido pg2...xleh bau bnda2 busuk...bau udang pn hanyir...lately penat pulak melampau2...tu antara tanda2 pelik tu...tp duk tangguh2 lg nk wat pregnant test...target biarlah cukup 2 minngu baru wat test..sabo dulu...wpun dah banyak hari en suami ckp nmpak pelik...ada baby dlm perut ni...slalu ckp mcm tu smbil senyum2...teruja sgt dia....




5 Mac 2010

Hari ni my aunty (MdeQ) tiba2 msg bgtau dia dh pragnant sebulan lebih...perghhh..dia dulu ada perkhabaran gembira..tp xper..dia dulu kawen pn...dia x tau lg yg aku pn tgh nervous nk check...Xper, sabo dulu..kita ambik masa sket lg...

Best friend aku Nur's pn msg...ckp dia smpai mimpi2 aku dah pgnant...mcm2 la nur's ni..dia dulu dpt hint (dia dh tau aku x dtg bulan lg...sampai mpi2)..haha...anyware THANKS nur's.

Tiap2 mlm en suami slalu tnya...bila nk chek..jom la chek...dia pn mmg dh x sabo...sabau je la aku...




6 Mac 2010

Hari ni dh 2 minggu lewat..so hari ni aku dh kena chek (target aku hari ni)..haha..x sabo2 dr pg ajk suami kuar...bukan ape, nk g beli alat pregnancy test...tp x der la bgtau dia...kan nmpak pulak aku yg teruja sgt..haha....last2 lepas asar baru kitaorg kuar...

So, p la beli tester tu kat Watson seksyen 18...hehe....x sabo2 dh rasa nk chek...tp dlm hati ckp..kena wat test ni pagi2 esk..xleh wat lg hari ni...coz menurut kata mcik aku kena test pg lepas bngun tdo...

Lepas mkn mlm mcm dh x sabo2 nk test..ahhh..test jer la...ape kena mengena test mlm ngan pg..kalau ada, ada jer la....terus ckp ngn suami wat test mlm ni jer la....dia pn ape lg..teruja la...baca instruction 2 3 kali...nk pastikan wat betul2...x salah....dh puas hati bc instruction (pdhal bukan susah sgt pn...haha) terus wat test....

jeng...jeng...jeng....yahoo....2 line...+ve...hubby senyum puasss...
aku terkedu...(*#":>$@!)......Alhamdulillah....syukur padamu ya ALLAH...









No comments:

Post a Comment